کای گرین متولد سال ۱۹۷۵ در نیویورک آمریکا می‌باشد. وی از بهترین بدنسازان تاریخ با ۳ دوره قهرمانی آرنولد کلاسیک و ۳ نایب قهرمانی در مستر المپیا می‌باشد. بسیاری از کارشناسان و داوران، عضلات پشت کای را از بهترین های تاریخ ورزش بدنسازی می دانند.

توصیه های کای گرین برای بدنسازان

در این مقاله با توصیه های کای گرین برای بدنسازان در مورد تمرینات هوازی، بالا بردن انگیزه و نصیحت های او برای ورزشکاران مبتدی در خدمت شما هستیم.

اهمیت تمرینات هوازی

باید قبل از هرچیزی به این نکته اشاره کنم. تمرینات هوازی بشدت برای رشد و پیشرفت بدن و عضلات مهم هست. به نحوی که هیچوقت نباید ازش غافل بشید. شما در کنار انجام حرکات بدنسازی و فشار روی عضلاتتون حتما باید در برنامه ی روزانتون تمرینات هوازی رو جای بدید. تا در کنار رشد عضلات، سیستم گردش خون و سیستم قلبی خودتون رو به خوبی پرورش بدید. تمرینات هوازی باعث می شه گردش خون تو بدنتون به خوبی جریان داشته باشه. و به رشد بدنتون کمک می کنه. باید خودتونو به داشتن یه تمرین هوازی و خوب عادت بدید. با تمرینات هوازی مختلف برای خودتون تفاوت ایجاد کنید و ازش لذت ببرید. من هر روز صبح تمرینات هوازی انجام میدم و ازش لذت میبرم. همچنین خوردن آب زیاد رو در طول روز به هیچ وجه فراموش نکنید.

علاقه کای گرین به تمرینات هوازی

نظر جالب کای گرین راجع به بالا بردن انگیزه حین تمرین

چیزی که واسه من خیلی مهمه اینه که برای هر جلسه تمرینی عادت به پوشیدن لباس های متنوع دارم.این کار میتونه روی فکر و روانتون تاثیر بزاره و باعث بالاتر رفتن سطح انگیزه شما بشه. همچنین باعث میشه تمرین تو باشگاه براتون یکنواخت نشه. شما یک ورزشکار هستید و از همه نظر باید خاص و مثبت باشید وبا همین چیزهای کوچیک انگیزه و شور و اشتیاقتون رو توی هر تمرین بالا ببرید. همچنین باعث میشه روی خودتون و اطرافیانتون تاثیر مثبتی داشته باشید.

نظر جالب کای گرین راجع به بالا بردن انگیزه حین تمرین

نصیحت های کای گرین به یک فرد مبتدی

وقتی پاتو توی سالن ورزشی میزاری و میخوای شروع به تمرین کنی باید فکرت رو از هر چیزی که در طول روز برات اتفاق افتاده دور کنی و تمرکزت رو بزاری روی تمرین و حرکاتی که میخوای بزنی. اگر فکرت با تمرین همراه نباشه هیچوقت پیشرفت نمیکنی. همه ی ما وقتی اینجا درحال تمرین هستیم دلایل و هدف های مختلف و گوناگونی داریم. تو باید یک آدم خاص و تاثیر گذار باشی و تمرینت هم باید با تمام تمرکز فکری و روحی انجام بشه. باید قادر باشی که بتونی عضلات مناسبی رو برقرار کنی.

نصیحت های کای گرین به یک فرد مبتدی

دنبال وزنه های سنگین نباش. تو باید سیستم عصبی خودت رو تقویت کنی. تا بتونی با زاویه های مختلف فشار خوبی رو به نواحی مختلف عضلات وارد کنی. و با سنگین تمرین کردن و درست انجام ندادن یک حرکت فقط آسیب میبینی. فکر و ذهن خیلی توی تمرین مهم هستش و در حین تمرین باید به خوبی فکرت رو کنترل کنی تا تاثیر خوب و مثبت رو ببینی، لازمه که تا جایی که میشه انرژی های منفی رو از خودت دور کنی. انجام تمرینات بدنسازی بهت کمک میکنه هم روح و فکرت رو مثبت و قوی کنی و هم بدنت رو عضلانی و قوی کنی. تغذیه و استراحتت رو به خوبی در کنار یک فکر مثبت جلو ببر تا بتونی در کنار ورزش کردن و داشتن یک شیوه درست زندگی به اهدافی هم که برای خودت تعیین کردی دست پیدا کنی.

منبع مقاله


سوال و یا نظر خود را بنویسید

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
تا ساعتی دیگر به شما پاسخ داده میشود. برای دیدن جوابتان به همین صفحه بازگردید.